کارگاه خلاقیت کودکان در شیراز

یکی از ویژگی‌های مشترک تمام افراد موفق داشتن ذهنی خلاق است، خلاقیت به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ذهن خود در محدودیت‌ها و سختی‌ها، راه‌حل‌هایی جدید، نوین و کارآمد را پیدا کنید و موانع را به راحتی پشت سر بگذارید.

برای افزایش خلاقیت، تمرین‌ها و فعالیت‌های علمی و حساب شده‌ای وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله آن‌ها قوه خلاقیت خود را تقویت کنید. توانک با مربیان برتری که در اختیار دارد دوره‌های افزایش خلاقیت کودکان را برگزار می‌کند.

کارگاه خلاقیت کودکان

توانک، فضای مناسبی برای افزایش خلاقیت کودکان

یکی از دوره‌های مختلف توانک، دوره افزایش خلاقیت در کودکان است. ویژگی‌هایی برتر دوره‌های توانک به نسبت سایر دوره‌ها به شرح زیر است:

happy-customer

ایجاد فضای مناسب

دوره‌های توانک در یک فضای شاد و با نشاط و در کنار سایر کودکان و در یک محیط پر انرژی زیر نظر مربیان توانا و با سابقه برگزار می‌شود.

career

ایجاد فضای شغلی و کسب درآمد

تمامی دوره‌های توانک علاوه بر آموزش و تقویت توانایی‌های کودکان زمینه شغلی و کسب درآمد را نیز برای آنان ایجاد می‌کنند. فرقی نمی‌کند که فرد شرکت کننده چه سنی داشته باشد، می‌تواند به عنوان مربی در توانک فعالیت کند.

گردش در طبیعت

یکی از فعالیت‌های بسیار مؤثر برای افزایش خلاقیت گردش در طبیعت است. پژوهش‌های علمی متعددی در این زمینه صورت گرفته که باعث شده توانک، این فعالیت را در دوره‌های خود قرار دهد.

ایجاد فضای بازی

بدون شک یکی از عوامل افزایش و تقویت خلاقیت در کودکان بازی کردن است. در دوره‌های افزایش خلاقیت توانک بازی‌های فکری و گروهی متعددی به منظور تقویت هوش و خلاقیت کودکان در نظر گرفته شده است.

عدم قانون‌گذاری

برخی قانون‌گذاری‌های که در مدارس یا سایر آموزشگاه‌ها وجود دارد از خلاق شدن کودکان جلوگیری می‌کند. عدم وجود قوانین محدود کننده و سختگیرانه در دوره‌های توانک باعث می‌شود تا جلوی رشد و افزایش خلاقیت کودکان گرفته نشود.

راه‌کارهای توانک برای افزایش خلاقیت کودکان

psychological

تمرین‌های خیال پردازی

خیال پردازی یکی از راهکارهای بسیار مؤثر افزایش خلاقیت در کودکان است. مربیان توانک با تمرین‌های خیال پردازی که با کودکان انجام می‌دهند به افزایش خلاقیت آن‌ها کمک می‌کنند.

نوشتن افکار

نوشتن افکار باعث خلق ایده‌ها می‌شود. افکار مختلف می‌توانند از طریق نوشتن به یکدیگر متصل و سازماندهی شوند. توانک با آموزش نوشتن افکار خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد.

find-and-replace

پیداکردن راه‌حل‌های متفاوت برای یک مسئله

یکی از توانایی‌هایی که به منظور افزایش خلاقیت در توانک به کودکان آموزش داده می‌شود پیدا کردن راه‌حل‌های متفاوت برای یک موضوع خاص است که در زندگی واقعی نیز کاربرد‌های بسیار کارگشایی دارد.

پرسش و پاسخ به سؤالات عجیب!

کودکان سوالات عجیب و جالبی در ذهن خود دارند که با مطرح کردن آن ها و تلاش برای پاسخ دادن به آن ها خلاقیت آن‌ها بسیار تقویت می‌شود. مربیان تونک جلسات پرسش و پاسخ را به خوبی برگذار می‌کنند.

حق انتخاب

دادن حق انتخاب به کودکان در مسائل مختلف و دیدن نتایج انتخاب‌هایشان در تقویت ذهن آن‌ها و تلاش کودکان برای آینده نگری بسیار مؤثر است. توانک خلاقیت کودکان را به‌گونه‌ای تقویت می‌کند که در زندگی نیز کاربردی باشد.

solution

تلاش برای حل مسئله

داشتن توانایی حل مسئله شاید یکی از مورد نیاز‌ترین توانایی‌ها برای زندگی است. با آموزش‌ها توانک کودک یاد می‌گیرد تا در آینده چگونه با مسائل جدی در زندگی روبرو شود و با آن‌ها برخورد کند.

چه‌طور می‌توانم در کارگاه افزایش خلاقیت کودکان ثبت نام کنم؟

توانک، به عنوان یکی از مراکز افزایش خلاقیت کودکان در شیراز علمی‌ترین و جدیدترین روش‌ها را در دوره افزایش خلاقیت کودکان به کار می‌برد. شما می‌توانید به منظور شرکت در دوره‌های افزایش خلاقیت کودکان توانک از طریق یکی از راه‌های ارتباطی که بیان کردیم با ما تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم ثبت نام با ما در ارتباط باشید.