کلاس فن بیان در شیراز (کودکان، جوانان، بزرگسالان)

حتما دیده‌اید برخی از کودکان در جمع‌های چند نفره، چه قدرت بیان بالایی دارند؟ شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چطور قدرت فن بیان در برخی از کودکان این‌قدر بالاست است؟ چگونه می‌توان مهارت فن بیان را در کودکان افزایش داد؟

توانک به عنوان مرکز توانبخشی کودکان، کلاس فن بیان در شیراز را با هدف بهبود روابط اجتماعی و نقش آفرینی کودکان در جامعه برگزار می‌کند. توانک ابتدا مشکلات و ناتوانی کودکان در بیان را شناسایی می‌کند و سپس برنامه‎‌های مشخصی را در جهت بهبود قدرت فن بیان آن‌ها ارائه می‌کند.

فن بیان باعث تقویت چه مواردی در کودکان می‌شود؟

هنگامی که کودک بتواند به خوبی صحبت کند و نظر خود را بیان کند، توانایی دفاع از حق خود را در شرایط مختلفی که ممکن است به وجود بیاید را دارد. به همین دلیل اختلاف و مشکلاتی میان او و هم سالانش وجود نمی‌آید. توانایی دفاع از حق به صورت ناخودآگاه باعث افزایش اعتماد به نفس در کودکان می‎شود.

علاوه بر این موضوع، توانایی فن بیان زمینه ساز یادگیری مهارت‌های دیگری مانند مهارت حل مسئله، تصمیم گیری و کنترل هیجانات می‌شود که برای بهبود رابطه کودک با هم سن و سالانش ضروری است. کلاس فن بیان در شیراز باعث تقویت موارد متعددی در کودکان می‌شود و از جهات بسیاری به کودکان کمک می‌کند. در ادامه برخی از فواید داشتن فن بیان را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

تقویت ارتباطات

بخش قابل توجهی از ارتباطات ما با دیگر افراد از طریق کلام و صحبت کردن است. قدرت فن بیان به بهبود کیفیت ارتباطات کلامی شما کمک می‌کند. فردی که توانایی فن بیان را دارد هم به خوبی صحبت می‌کند و هم به خوبی گوش می‌دهد.

افزایش عزت نفس

بسیاری از افراد به دلیل وجود مشکلاتی که هنگام صحبت کردن دارند، از عزت نفس پایینی برخوردار هستند. کلاس فن بیان در شیراز با برطرف کردن مشکلات شما در هنگام صحبت کردن، باعث افزایش عزت نفس شما می‌شود.

تقویت سخنرانی مقابل جمع

یکی از مباحث کلاس فن بیان در شیراز تقویت قدرت سخنرانی در مقابل جمع است. داشتن قدرت سخنرانی در مقابل جمع از جهت‌های بسیاری می‌تواند برای فرد مفید و کاربردی باشد. مدرسه، دانشگاه و در هرکجای جامعه، لازم است که برخی اوقات بایستیم و روبروی یک جمع سخنانی را بیان کنیم. قدرت فن بیان ما را در این کار همراهی می‌کند.

افزایش اعتماد به نفس

نداشتن قدرت فن بیان و قدرت صحبت کردن با دیگران موجب کاهش اعتماد به نفس ما می‌شود. اگر شما بتوانید به راحتی در مقابل جمع صحبت کنید و کلامی جذاب داشته باشید، ناخودآگاه اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه صحبت با دوستان و خانواده

همواره گفتیم که قدرت فن بیان به برقراری ارتباط میان فرد و جامعه کمک می‌کند. اولین جامعه‌ای که تحت تأثیر این عامل قرار می‌گیرد، خانواده و دوستان هستند. فن بیان در برقراری ارتباط بهتر و رساتر میان شما و خانواده و دوستان خود می‌شود.

گسترش دایره لغات

گسترش دایره لغات یکی از فواید کلاس فن بیان در شیراز است که به شما در ارائه یک سخنرانی جذاب کمک فوق‌العاده‌ای می‌کند.

کلاس فن بیان توانک برای چه رده سنی مناسب است؟

فن بیان و قدرت سخنوری و سخنرانی آن‌قدر مفید و کاربردی است که واقعاً نیازی نیست بگوییم که چه کسانی به قدرت فن بیان نیاز دارند! برایان تریسی نویسنده کتاب‌های پرفروشی مانند قورباغه را قورت بده! معتقد است که 85% عامل موفقیت انسان‌های بزرگ، داشتن مهارت‌های ارتباطی، قدرت کلام و صحبت کردن و به طور کلی هوش اجتماعی آنها است. پس فرقی نمی‌کند که شما چه سنی داشته باشید یا در چه شغلی دوست دارید فعالیت کنید، حتماً به فن بیان، سخنوری و سخنرانی نیاز دارید.

کلاس فن بیان در شیراز برای افراد 5 تا 21 سال مناسب است، البته هرچه سریع‌تر مهارت فن بیان را یاد بگیرید کمک بیشتری به شما خواهد کرد و سریع‌تر و راحت‌تر نیز این مهارت را یاد می‌گیرید.

کلاس فن بیان توانک چه تفاوتی با سایر آموزشگاه‌ها دارد؟

کلاس فن بیان در شیراز که توسط توانک برگزار می‌شود تفاوت‌های بسیار مهم و اثرگذاری را به نسبت سایر دوره‌ها دارد که باعث برتری آن می‌شود. در توانک فقط تکنیک‌ها را به شما نمی‌گویند و بعد از دوره شما را به حال خود رها نمی‌کنند. توانک ابتدا با شناسایی و رفع مشکلات و عدم توانایی‌های افراد شرکت کننده مسیر آن‌ها را در یادگیری فن بیان بسیار راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند؛ سپس بر اساس مشکلات هرکدام از افراد، برنامه‌ها و تکنیک‌های اختصاصی را طراحی و به آن‌ها ارائه می‌دهد.

بعد از یادگیری فنم بیان، افراد می‌توانند به نسبت توانایی خود به عنوان کمک مربی و سپس مربی فن بیان در توانک فعالیت داشته باشند و مستقیم وارد این حوزه کاری شوند.

چه طور می‌توانیم در کلاس‌های فن بیان توانک ثبت نام کنیم؟

کلاس فن بیان در شیراز توانک یکی از کاربردی‌ترین و متمایزترین کلاس‌های آموزش فن بیان است که در زندگی واقعی شما اثرگذاری زیادی خواهد داشت. برای شرکت در کلاس فن بیان توانک کافی است تا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی که بیان کردیم با ما تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم ثبت نام با ما در ارتباط باشید.